Ajd i ja jos da dopunim, flash je najgore resenje sto se tice rangiranja na pretrazivacima, a sto te vise "jakih" sajtova linkuje, to si bolje plasiran. Bitno je, takodje, da tvoj title ima smisla i dodirne tacke sa sadrzajem stranice, da hedinzi takodje imaju logicnu vezu, ali isto tako bitna stvar je da se u svemu tome ne preteruje, jer usled preteranog ponavljanja neke kljucne reci, sajt moze biti i "negativno" ocenjen, tj. degradiran na listi pogodaka. I najvazanije od svega jeste da ciljana kljucna rec ne izbaci, kao rezultat pretrage, 50.000.000 pogodaka he he he, jer u toj varijanti nikakva optimizacija nece da ti pomogneKDA wrote:Samo da se nadovežem na Budin upis. Bitan je i sadržaj sajta, ključne reči, kao i tehnika u kojoj je izrađen. Zvanični sajt je izrađen u flash-u, što nije najbolje rešenje optimizacije za pretraživače, čak šta više. Pored toga, bitna stavka za pozicioniranje na jednom od prvih mesta pretrage za određenu ključnu reč su i relevantni linkovi sa drugih web sajtova (vezanih za tematiku kojom se bavi sajt za koji se radi SEO - Search Engine Optimization), koji već imaju izgrađenu poziciju na pretraživačima.
