Grof Žekula wrote:
Inače - cena će biti vrlo prihvatljiva (da ne kažem popularna)!
Mislim da bi trebalo ići na kvalitet vina (i pratećih faktora) i insistirati na takvom imidžu proizvoda.Tu pre svega mislim na jedan ozbiljniji redizajn etikete i flaše (da ne bude sindikalnog izgleda, kao da smo kupili flašu kuvanog paradajza), pa čak i na sam naziv vina.
Sadašnji naziv ,,Vošino vino" mi deluje već dosta eksploatisan i istrošen, a i ne zvuči mi baš naročito harmonično i razumljivo (neupućeni će pre razumeti kao Tošino, Mošino ...ili ne znam već čije vino).
Nalepnica je prazna i jednobojna.Moglo bi se tu ubaciti, još što šta, interesantog i privlačnog sadržaja za potrošača; u crtežu, slici i reči (neki obrisi našeg Stadiona, možda i deo teksta pesme Baneta Krstića: ,,Moje je srce crveno- belo, jer je to boja ljubavi, Tvoje ću ime po svetu celom, u srcu svome nositi" u jednom nesvakidašnjem rasporedu i fontu, pa onda naziv vina npr :,,Naša FK Vojvodina" Rajnski Rizling - Vinarija Kovačević, meni bi delovalo mnogo bolje nego ovako).
No, neka se time pozabavi neko kome je to struka.Mislim da i na Forumu ima dosta respektabilnih ljudi, koji bi predlozima, sugestijama i idejama, doprineli da vino bude zaista nesvakidašnjeg i reprezentativnog izgleda, tj da ga sa ponosom poklonimo za slavlja i da ga ljudi piju sa višestrukim zadovoljstvom. Odnosno, da požele (i oni koji su ga dobili na poklon) i sami da ga kupe - zbog svog kvaliteta ukusa i dizajna (bez obzira za koga navijaju).Ne treba ići na komercijalu, već na ekskluzivu.
Sa ovim vinom se neće opijati, već uživati u piću (još uvek mi je u sećanju ona izvrsna reklama iz bivše Juge : pij malo, pij dobro, u ovom slučaju, pij naše vino).
PS
Mislim da bi takvo ekskluzivno vino (domaća proizvodnja) bilo veoma interesantno i za eminentne hotele, restorane, kafiće, kao i za strane goste npr u Hotelu Park ili na Tvrđavi, pa i izvan Novog Sada.Kvalitet uvek nađe put.