Marketing kluba
Re: Marketing kluba
Nasi nisu sposobni da otvore Vosa sop na Zapadu koji je u planu od od ove godine.... Samo malo srediti taj prostor i uneti stvari za prodaju,jel to tolko tesko?
Re: Marketing kluba
Nije tu stvar stvar u znanju, vec zelji ili bolje receno neko (iz kluba) nema interes da se taj sop otvori. Inace, ove cene preko web sopa su idiotske!
Re: Marketing kluba
Druze,zastava kosta 3500din,eeej 3500
,taman mislim da je uzmem,cujem cenu,okrenem se i izadjem iz sopa.

Re: Marketing kluba
stevan wrote:Gde su opcije popusta za studente,srednjoskolce,nezaposlene, penzionere( pa iako sa manjim primanjima i oni su nasi i treba imati razumevanja,jer ljubav prema klubu se nemeri dubinom dzepa),pa i vlasnike proslogodisnjih sezonskih karata ( da se nagradi njihova lojalnost), pa smislite nesto da se sa sezonskom i clanarinom dobije mozda i popust na artikle iz Web shopa Fk Vojvodina.
Pa ako ne znate pogledajte kako rade ozbiljni klubovi.
Ma nema ovde M od Marketinga,niti zelje da se ucini bilo sta u obostranom interesu, sve doskolovani strucnjaci privatnih fakulteta koji preko noci postaju doktori.
SAOPSSTENJE-SRAMOTA
„Poštujući veliku želju navijača Vojvodine, fudbalski klub je odlušio da im izadje u susret i da i ove godine „omogući“ svim zainteresovanim licima da kupe pretplatne članske karte za sezonu 2012/2013″ ????
Jeste li vi normalni
Nesto treba i pohvaliti,eventualno da ste obuhvatili i kategoriju nezaposlenih lica.HvalaZvaničan sajt wrote: ĐACI I STUDENTI JEFTINIJE NA „KARAĐORĐE“
Svesni teške ekonomske situacije u kojoj se naše društvo nalazi, u Fudbalskom klubu Vojvodina odlučili su da svojim najvernijim pristalicama iz populacije koja obuhvata đake i studente omoguće da utakmice svojih ljubimaca posmatraju po popularnim cenama. Radi se, naime o odluci kluba da učenici srednjih škola i studenti, starosne dobi od 16-26 godina, godišnje pretplatne karte mogu kupiti po nižim cenama od redovnih. Tako će đačka i studentska sezonska pretplatna ulaznica za zapadnu tribinu koštati 1800 dinara, a za istočnu tribinu 1400 dinara.
Da bi ostvarili pravo na kupovinu ulaznica po ovim cenama, učenici i studenti moraju prikazati dokaz o svom statusu (đačka knjižica ili potvrda o redovnom školovanju, dok je za akademce dovoljan indeks).
Prodaja đačkih i studentskih pretplatnih karata vrši se na već ranije objavljenim punktovima kompanije „GIGSTIX“.
Re: Marketing kluba
Kad znam da kritikujem red je da budem objektivan i da pohvalim ovu odluku.
ПУШТАМ КИШУ!
Re: Marketing kluba
Rekao sam da iz principa neću uzimati sezonsku makar mi je sad besplatno dali, zbog onog ''izlaženja u susret''. Šta da kažem, upravo sam saznao da i nisam tako principijelan.. 1400 zvuči previše dobro. Nadam se da ne postoji neka stavka koja isključuje loše studente.
ABU ABU ABUBAKAR, METNI IM GA JEDNOM MAKAR!
Re: Marketing kluba
Citas mi misli.kej wrote:Rekao sam da iz principa neću uzimati sezonsku makar mi je sad besplatno dali, zbog onog ''izlaženja u susret''. Šta da kažem, upravo sam saznao da i nisam tako principijelan.. 1400 zvuči previše dobro. Nadam se da ne postoji neka stavka koja isključuje loše studente.


Re: Marketing kluba
Opet je klub zakazao. Iz ko zna kog razloga, zatvorili su blagajnu na istoku, tako da smo svi mi, koji smo nameravali na istok, morali da se vraćamo do blagajne na zapadu, pa opet nazad na istok. OK bi bilo da je to naglašeno i da je raja informisana ranije, a ovako, kao da se klub trudi da nas iznervira na svim mogućim poljima. Neverovatno. 

grobari su avangarda, tačno onoliko koliko smo mi mejnstrim...
Re: Marketing kluba
Kako sam se samo iznervirao kad sam dosao do istoka i video da blagajna ne radiMarcello wrote:Opet je klub zakazao. Iz ko zna kog razloga, zatvorili su blagajnu na istoku, tako da smo svi mi, koji smo nameravali na istok, morali da se vraćamo do blagajne na zapadu, pa opet nazad na istok. OK bi bilo da je to naglašeno i da je raja informisana ranije, a ovako, kao da se klub trudi da nas iznervira na svim mogućim poljima. Neverovatno.



Re: Marketing kluba
No comment za zatvaranje blagajne na istoku danas, ali da opomenem sve koji žele da kupe dres preko web shop-a -> na futoškoj pijaci imate iste dresove po upola manjim cenama. "Original" dres je nešto manje od 2.000 dok je plavi, gostujući dres neznatno skuplji.
This time next year, we'll be cup winners!
Re: Marketing kluba
Nesposobna marketing sluzba naseg kluba nije u stanju da objavi da blagajna na istoku ne radi...
Jbe nas ko stigne.
Jbe nas ko stigne.
- naseljekolumbija
- Posts: 1188
- Joined: Thu Aug 02, 2012 12:03 pm
- Location: NS,NN
Re: Marketing kluba
Karte se prodaju u knjizarama i bibliotekama a ne radi blagajna na istoku!? Nista lepse nego kad vec iznerviran udjes na stadion.
Re: Marketing kluba
A, pritom ti, milion puta napomenu da su sedišta numerisana i da zauzmeš tačno svoje sedište. Još te na blagajni pitaju koji ćeš sektor, i 'ladno te puštaju samo na ulaz koji ti piše na kartinaseljekolumbija wrote:Karte se prodaju u knjizarama i bibliotekama a ne radi blagajna na istoku!? Nista lepse nego kad vec iznerviran udjes na stadion.

Kao da smo Dortmund, a ne 2000 napaćenih duša navučenih na ovaj potpuno komedijaški klub.

grobari su avangarda, tačno onoliko koliko smo mi mejnstrim...
-
- Posts: 458
- Joined: Thu Oct 15, 2009 10:28 am
Re: Marketing kluba
Ok su karte sa bar kodom jer je ovo ipak 21. vek a nama su do juče karte izgledale kao pre trideset godina, ali da se ljudi cimaju od ulaza do ulaza je stvarno previše, tim pre što sam, posle ulaska na stadio kroz numerisani ulaz mogao da sednem gde hoću...
Re: Marketing kluba
A tek sto ljudstvo sto ocitava bar kod sa karata nema grama mozga. Pitao sam zasto cepaju karte ako su ocitali bar kod i samim tim se sa tom kartom vise ne moze uci? Dobio sam bledi pogled ovakvog nekog tipa 

Volem Vošu!